01:17 pip

ja, där har vi klockslaget nför kvällen...det  jag trodde skulle bli en lugn hemma kväll i vattjom slutade på espan...jag oh lander tog oss ett par glas vin och en drink...trevligt värre ju =) nu står ruben på nytorget stackarn och fryser men mirja tar nog väl hand om honom senare ..
vad har jag lärt mig ikväll..jo, att man kan va ful som fan o ändå få i sig lite alkohol på espan..för jag var inte i mitt bästa esse ikväll, men jag drack ändå...vad har jag lärt mig mer..jo, att det finns dom som luktar gott...gud va gott han luktar..
kvällen slutade i all hast att pappa hälde en hel öl på mig..tack för den! där försvann alla chanser att göra nånting bra av den här kvällen...jaja skitsamma..fanns dom som va fin ikväll iallafall..förutom mig =)
nu ska jag sova...det finns ångest med i bilden, och annat jocks...hua.....mycket ångest..ovanligt? nej...

ha d bra!!/malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0