Adventsmys

Igår var det första advent..om nån nu missat det. julskyltning med Hanna, Jonas, Lillemor, Lander och Buffy..trevligt men slaskigt.
Sen blev det advenstmys hos lillemor med glögg, godis och "the holiday" trodde att jag skulle bli värsta sentimental, kändes så men jag hade läget under kontroll..kärleksdravel är egentligen ingenting för mig men Lillemor blev sentimental för oss alla tror jag =)

Nu är det adventsmys som gäller de kommande söndagarna..på söndag blir det hos mig och söndagen därpå tar buffy bror på sig att stå som advent värd...

min lägenhet är nu officiellt jul pimpad ;)

 lite julstämning skadar ju aldrig
choklad kalender-ett måste!
adventsmys hos lillemor, skumtomtar, eget godis och mashmallows
buffy och lander =)

ha d bra!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0