dan före dan före dan....

Nu väntar den runt hörnet..eller ja, den är redan här...julen! julafton snart och lite jullov några dagar, skönt som bara den.
Nu är alla julklappar instoppad i bilen och jag ska bege mig till urskogarna lång bort i väst..med andra ord, vattjom. Jag blir nog där hela veckan, passa på att umgås med mamma och kusin Anna..och hennes hund såklart!
På julafton kommer lilla saga..det är min favorit tjej just nu, 11 månader och mitt kusin barn...jag har enorm abstinens efter henne just nu!!

ikväll blir det julklapps byte hos olsson sen ska jag hälsa på fröken Nylund på jobbet ;)

Från oss alla till er alla - EN RIKTIGT GOD JUL!

Saga modell liten..är ju lite större nu =)

julkramar/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0