drama Queen

jag kände en tjej för längesen, vi var faktiskt bra kompisar, hängde ofta med varann och festade så fort vi fick chansen, då var vi runt 14-15 år. Idag kan jag känna att jag är så otroligt glad att jag inte umgås med den här männsikan mer...jag har aldrig känt så nångång mot en före detta kompis men jag är nästintill överlycklig att jag slipper att vistas i samma miljö som hon =) låter ju skumt och nästan lite elakt men det är dagens sanning.

Jag förstår inte hur vissa männsikor har ett sådant behov av att få all uppmärksamhet som bara går att få och jag förstår inte heller vad männsikor faktiskt kan utsätta sig själv och framförallt andra för bara för att kunna nå den här uppmärksamheten....det är sånna här gånger man skäms för sin ras som männsika! =)

är i härnösand nu hela veckan och genomgår en syndaflod av föreläsning, redovisningar och åter föreläsningar...ska jobba på tonhallen ikväll och imorrn efter skolan sen blir det äntligen helg! som iofs kommer bestå av pluggning men man slipper ju härnösand iaf!

ha d bra!!/Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0