härnösand

kom nyss upp till härnösand..for förbi gamla lägenheten..såg inget, helt mörkt..ville ju nästan knacka på...världens bästa lägenhet ju =)
ska på nått informations möte om examens arbetet idag, därför är jag här...

ikväll blir det ju hemma fruarna hos lander den här gången...hurra!

nu ska jag ta en nostagisk runda på stan..tar nog flera timmar..så stor den här stan att jag blir mörk rädd =)



"en ensam snubbe med muskler och page, som har gift sig med brickan. Mobbad som liten....vad vill han övertyga, att han är en gris eller att han inte kan bli polis.." /mange myt-var på din vakt...påminner om en vakt jag tyvärr kommit i närkontakt med =)

ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0