min bakis ängel emma =)

jag blir så less på mig själv och mitt alkohol sinne...jag hade ju längtat ihjäl mig att få gå ut o se folk och att gå på olearys, jag går ju aldrig dit..vad händer? jo, levern tog över och spriten rann över =)
minnesluckor i mängder....och bakis!
jag vaknade upp i lägenheten själv och sen var det jag och toaletten som tog oss en förmiddags dejt....det är riktigt tråkigt att va bakis men då..mitt i min misär dyker hon in, en räddande bakis ängel..emma!!!

med mat, cola och ett välbehövt sällskap....när man bara jäser till 100 % så hinner man diskutera en hel del, viktiga och oviktiga saker..och vi kom fram till en hel vetenskap där vi låg i en säng på dalgatan =)
vi kom blandannat fram till att alla har nån i livet som man alltid kommer vara kär i, oftast är denna människa nån man inte gjort nått med utan som man egentligen bara beundrar på håll..sen kom vi fram till, som vi alltid kommer fram till, att vi tjejer är grym på det här med sönder analysering, vi gör det så ofta vi bara kan!

sen kom vi fram till det mest häpnadsväckande under våran jäsning..vi har insett att alla förbannade hårsnoddar som man tappar bort och alla jävla hårnålar som bara försvinner helt plötsligt...vi vet var dom hamnar!!!  om man nångång hamnar i koma eller blir medvetslös så råkar det vara så att man hamnar i ett rum FYLLT med hårsnoddar och hårnålar..när man sedan vaknar upp och yrar om alla hårsnoddar skickas man direkt till psykavdelningen haha...
ja, som synes var våran torsdag helt fantastisk!!! Tack Lander!!

image62så här ser det ut när man är i koma ;p

ha d bra!!/Malla

Kommentarer
Postat av: Ämma

Hahahahahahahah tack malla du är BÄST

2007-12-08 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0