shit pommes frites..jag klarade det!

jag är tamefan en superhjälte ;)..mest troligt inte men nu är den klar..tentan!! vart några timmars kämpande och reultatet är två fyrkantiga ögon så som jag stirrat in i skärmen hela kvällen..nu ska jag skicka in den, dock väntar ju ett betyg, som kan leda till omtenat, den är inte superbra min tenta, det erkänner jag men jag håller tummarna att den "duger" till ett godkänt iaf....

Har ju jobbat med mina praktik barn idag och det var hel kul, vill alltid vara där..mina skitungar ju....ska jobba imorrn och på fredag åxå..hurra!

6 dagar till julafton..fantastiskt!!

undrar om det blir sängen nu...a too däh! =)

geniet i egen hög person =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0