under press..minst sagt

nu kan det blivit så att jag råkat se på mig själv som nån slags super hjälte som kan stanna tiden och jobba i max fart...nu har den verkligheten kommit ikapp mig och jag börjar förstå att kommande dygn kan lite av en tidspressad utmaning. Jag får en tenta imorrn bitti som ska vara 3 sidor lång och inskickad onsdag 14.00..utöver den tentan så har jag även tackat jag till att jobba på förskola 16 timmar under tenta tiden...nu till problemet, när ska jag hinna med tentan =)
det får helt enkelt bära eller brista....men jag vill så gärna jobba på snurran, så jag har endast mig själv att skylla...som alltid!

det får bli läsning av litteratur ikv och en jävla massa kaffe imorrn kväll och ev. natt om jag ska hinna med tentan..ska bli kul å se om jag klarar det...

igår/natt jobbade jag på espan, dock inte i garderoben den här gången utan som allt i allo lixom, plocka disk och röjja bla. det var riktigt roligt och det var massa roligt folk där som gjorde jobbet underhållande...men nog var man ganska trött imorse, det kan jag ju erkänna =)

jaja..nu blir det plugg...usch, det är ju verkligen inte min starka sida!

ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0