värd lite vin nu =)

nu är jag klar med min praktik på snurrans förskola, sista dagen igår, känns ju självklart tråkigt men det börjar närma sig mål linjen nu, snart färdig utbildad!!
igår blev det tre jobb på en dag, det funkade förvånansvärt bra. Jag blev dock titulerad som en jävla fitt jävel i garderoben på espan, det är väl inget nytt att man blir kallad det ena med det tredje där men det var första gången jag reagerade med att vilja riktigt fysiskt skada denna kvinna =) låter brutalt men jag blev så förbannad, inget jag visade utan jag fick hon utslängd helt enkelt..kan ju inte slåss på arbetstid...

imorse kom buffy bror hit och vi åt frukost och sedan gick vi ner på stan, kollade läget och lunchade, riktigt trevligt. sen har jag jobbat på tonhallen från 13-18, kom nyss hem..trött efter allt jobbande....

Nu ska jag bara mysa, jag har såå juligt hos mig nu, vill aldrig lämna lägenheten..musik, ljus överallt och ska göra chokladtryffel nu tänkte jag, lämpligt nog har jag en flaska vin som ser ut att vilja sällskapa med mig och mina tryfflar =)

ha en trevlig kväll alla.....

"Stäng alla barer, skrik ut i natten att du ångrar dig!"

/Malla

Kommentarer
Postat av: Ämma

Hahahaa va roligt. Synd att n inte får slåss. Det skjuts för lite. MVH

2007-12-03 @ 09:14:45
URL: http://chimpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0