Emma Lander tjalalalala

detta inlägg ska tillägnas emma,chimpen.blogg.se, hon fyller år imorrn! =)
Nu ska jag försöka ge mig själv nån form av återberättelse på vår vänskap...oj vad det lät högtidligt..jaja, jag och lander träffades första gången i ettan på hotell och restaurang, i ett klassrum på altinska, där nånstans inleddes vårt kompisskap....
Sen dess, dvs, 7 år sedan har vi vart med om tok mycket roliga grejjer, diverse finland kryssningar, bussresor till gävle för att se björn, åre resa, hultsfred, fester, bersåer, gatufester, nu går de ju bara runt för meg...
Här kommer ett axplock av bilder på min vän, kompanjon, vapendragare, "granne" och champinjon =)

Grattis Lander! du är bäst

Berqa fyller ju åxå år samma dag..GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Ämma

Men tack malla! Haha Du är bäst!!! Gösses amalia vad roligt va har haft/har i våra dagar! Tack för ikv. Ni gjorde de till min bästa födelsedag ever! Thank you lady! ;)

2007-11-16 @ 23:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0