jag älskar mitt meningslösa liv, hur e ditt liv...

insåg nu att även lander har den som rubrik nånstans..bilddagboken tror jag....men det stämmer ju lite..man går runt o fyller absolut ingen som helst funktion, man andas på ren rutin och sen så går dagarna en efter en..men ändå kan jag uppleva att jag trivs med det..mitt liv alltså. men nog fan kan det va bra tråkigt och jobbigt ibland...men , men, vad är väl en bal på slottet ;)

nu är man hemkommen från dagis, nu blir det lax till middag och sen kalas för lander och en snabbtitt på idol innan man drar iväg till mitt andra hem, garderoben på espan =) imorrn är min kalender helt tom..känns ju skit skumt...jag får sova tills jag vaknar! sen blir det nog en sju helvetes lång promenad och bara jäsning hela långa dan....

Ha d bra!! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0