lasse..ett musikaliskt geni! =)

då var man på lasse igår, en liten roadtrip me hanna, mirja och lander till umeå..det var en kanon spelning..och här kommer lite föklaringar till varför Lars Matttias Winnerbäck är ett musikaliskt geni:

"Du är svår att leva utan. Jag är svår att leva med." /jag har väntat på ett regn

"Jag behöver ingen lag..å inga jävla föredrag, men är det nu så att din väg ändå går precis intill så kan vi bara hjälpas åt att komma dit vi vill." /Röda läppar

"När du får spring i dina ben, och jordens dragningskraft är klen, när du är i luften, kom i håg mig då." /kom ihåg mig

"men jag skulle inte ha tålamod att nångång bli förstådd, ingen känner mig såväl som du.." /om du lämnade mig nu

"vi är änglar med blickarna högt i det blå, vi är dom som förlorar men jublar ändå" /Solen i ögonen

fick jag bestämma skulle jag gå på en lasse konsert i veckan..så bra är han! =)


Ha d bra!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0