Rod Stewart och Vattjomsmarknad =)

Buffy bror var igår, på förfesten, lite förvånad över storheten med att rod stewart ska till sundsvall..han förstod inte det stora i det hela då han, enligt buffy, var känd för 30 år sen...han kom då fram i sitt resonemang att rod stewart är lika stort för sundsvall som vattjomsmarknad =)

förfesten va kul igår..sing star o grejjer men utgången var bara sådär....och nu är det söndag....fyfan vilken depression jag befunnit mig i idag...haha herregud, men det hör väl söndagar till på nått vis...det är ju så förbannat tråkigt att gå runt och va nerstämd...men tack o lov är jag bara så högst en gång i månaden..så jag har avverkat novembers depression nu...och jag tror jag överlevde...
Var ute på en timmes promenad förut och det var riktigt bra men det som riktigt tar knäcken på vilken deprisson som helst för mig är städning..har storstädat nu..skurat, dammat täcken, bytt sängkläder, rensat, torkat och fejjat...fy fan va fint det är nu....
helt fantastiskt rent av..nu fattas bara en dusch och ett självförtroende så är den här söndagen räddad....



ha d bra!! /Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0