Torsdag

Torsdag och nyss hemkommen från dagis...haft samtal om mitt examens arbete som ska skrivas hela nästa termin...börjar bli kraftigt nervös!

Var och firade Mirja som fyllde år igår... GRAAATIIS!! vi åt tacos och kladdkaka..dra me va gott! efter den trevliga kvällen gjorde jag premiär för årets första vurpa! hanna var enda vittnet så det kändes betryggande, har även ont i hela benet idag, man börjar bli gammal nu när man får små krämper efter små fall =)

Ikväll ska jagochbuffy på tonhallen och se på ståupp komik med Fredrik Lindström,,,jag är smått kär i han, beundrar han starkt iaf...har sett han en gång förut på tonhallen och då dog jag av skratt =)

image54
nu blir det mat och lite plugg..jag räknar timmarna till lön...wii!

Ha d bra!!/Malla


Kommentarer
Postat av: Hanna

alltid lika underhållande att läsa din blogg =)

2007-11-27 @ 11:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0