Återigen gryr dagen...

Jag väljer automatiskt att ge mig själv ångest tack vare min rubrik..ähh, måndags ångest är alltid behövligt ;p

Klockan är 09.30 nu och jag har varit vaken i 5 1/2 timme redan...klev upp 04.00!
Jag och Maria har nämligen varit på en förskola sen klockan 5 för att ta hand om tidiga morgonbarn...roligt faktiskt men i det tidigaste laget..får ju aldrig sova...

Min dag är som vanligt upprutad med diverse saker som måste göras idag, på ett ungefär ser dagen ut som följer:

04.00 vakna
05.00-07.30 förskolan, passar på att plugga då barnet sover =)
08.00 stan, in en sväng på dalgatan, åt en hårbrödmacka...4 timmar sen frukost, börjar bli hungrig =)
09.00-10.00 datasal på mittuniversitetet i väntan på maria som har möte med sin studiegrupp
10.00 stan och lunch på stan
12.30 simma
13.30-16.00 förmodligen hälsa på camilla och bianca, och uträtta diverse...
16.30-21.00 förskolan för att ta hand om kvälls barnen.
21.30 åter i norrhassel
22.00 jag sover nog förmodligen då =)

idag fyller min mamie år! Grattis mamma!!

ha d bra! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0