Jag är ju kulturell jag

ja, nu sitter man i en av skolans datasalar...jag befinner mig alltså i Härnösand, min föredetta bo plats men fortfarande min plugg stad =) Har haft otroligt givande föreläsningar om diverse kulturella och sociala ämnen och delar inom skolan och dess kultur...blir ju snurrig på all kultur, och rätt vad det är så får man inte säga att något ät kulturellt helt plötsligt..medans ena studen är allt som rör livet kulturellt!
jag vette fan om jag är kulturell eller om jag ens lever inom en viss kultur (tydligen så gör jag det =)). Jo, fast lite kulturell är jag nog, mångkulturell om inte annat,,,jag åt ju kina käk till lunch..biff med bambuskott och purjolök ;p

Nu blir det föreläsningar till klockan 17....då kommer jag vara totalt kulturellt utmattad!

Förresten så fyller Hanna 20 idag..pjuklarven! GRATTIS

Ha d bra!! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0