Lasse.lasse.lasse.lasse!!

Nu är det officiellt! Söndagen den 18 november sker en roadtrip som inte är av denna värld!! då åker Hanna, Mirja , Emma och jag till Umeå, 26 mil för att vara exakt, allt för våran hjälte Lars Winnerbäcks skull! =) Tanken var att vi skulle boka biljetter till hans spelning i Östersund men dom var slutsåld..så vad gör man inte för att få en chans att se honom....även om det så tok haglar och är minus 38 grader utanför bilrutan så ska vi ta oss upp..med eller utan livet i behåll!
Jag har sett Lasse live 3 gånger och det är ju bara nått man måste uppleva minst en gång i livet...han är ett musikaliskt geni :p

Nu är det föreläsning i 2 timmar till för min del i det otroligt intressanta och fascinerande ämnet "Forsknings metodik" men inget kan förstöra min dag nu när jag vet att det snart är dax för lasse!

"Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans.." /Om du lämnade mig nu

image23
bild från parken s-vall 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0