men yes!!

men nu jävlar fick man ett tokryck...fick en hemtenta igår...och jag gjorde allt för att smita från den igår..for till micke o mirja för att käka och se nya beck..utan den minsta ångest för tentan =)
Idag har maria varit här och vi har träglat på....men vi försökte åxå smita en gång...promenad till ica kvantum och införskaffade "hemtente godis"...och ska jag va helt ärlig så tror jag att det är godiset förtjänst..för nu är jag klar!!!! fy fan va det känns skönt..ska skicka in den imorrn....

Nu ska jag iväg och jobba på tonhallen..blir samma visa imorrn..men utan en tena hängandes över mig..eller jo,d et blir väl omtenta på den här jäveln kan jag tänka mig! hahaha =)

Ha d bra!! /Malla

timberland ft no rebulican-apoligize..sicken bra låt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0