mitt lilla paradis =)

Jag har umgåtts med lander idag som så fint har dokumenterat sin dag i sin bilddagbok och nu när jag kom hem vart jag inspirerad att hänga ut mitt lilla place, min lilla bostad på nätet =)
Jag har bott i två egna lägenheter hitills i mitt liv och jag har älskat båda två.....den i härnösand kan jag sakna riktigt ordentligt ibland..jag är ju så pass sjuk att jag gjort ett eget fotoalbum bara om den lägenheten, hawaii lägenheten..blir snart sentimental så dax att gå vidare!
Nu bor jag på Dalgatan här i sundsvall...känns riktigt bra att va stadsbo istället för matforsbo och härnösandsbo =)
Min bostadsyta består av ynka 22 kvadratmeter men det finns mycket kul att uträtta på dom kvadraterna så jag ska inte klaga....
här kommer höjdpunkterna från mitt lilla paradis!

min lounge..ett måste i varje lägenhet! Och självklart..lasse på hedersplaten!
min lilla lilla hall men med min fullgoda förvaringsgarderob..är kär i den..den rymmer ju ALLT!
min igelkott....det sötaste fotstödet som uppfunnits...
"This is were the magic happens" brukar d ju heta...är osäker jag ;)
köket/vardagsrummet/arbetsrummet
min väggdekoration..guld blommor...stiligt värre..
mitt fönster..korten från vänster:pappa 6 mån. mamma och mormor. farfar lär mig cykla. =)

ja, det var det med det å nu blir det inget mer....

Ha d bra!! /Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0