Polis polis potatis gris...

Det har ju gått för långt när man är rädd för konsekvenserna av ovanstående rubrik..men så är det, tänkte till både en och två gånger innan jag printade den...man kan ju bli anklagad för diverse hot mot tjänstemän..men nu har jag lärt mig att det inte är olagligt att tycka nånting, det är däremot riskabelt att påstå att polisen är potatisgrisar..så jag håller mig till att tycka.. =)

Jag var hos polisen i Timrå idag för att gå igenom mitt, mirjas och buffys vittnesmål och då självklart vaktens och dennes kollegas...min anmälan har btw lagts ner mot honom.."Brott kan ej styrkas" Visst är det härligt när man inte har en enda rättvis chans att bevisa sin oskuld...rätt skum känsla faktiskt....
Fram till nu har det gått 8 månader sedan allt hände...nu behöver jag bara vänta 10 månader på ett beslut om rättegång och sedan ytterligare 6-12 månader på rättegången...men jag har ju inget bättre för mig så visst kan jag avverka ca 1 1/2 år på att vänta in en rättegång som enligt polisen kommer döma mig skyldig till brott...no problemos amigos =)

Jag hade iofs kunnat erkänna idag och då enligt polisen fått ett straff utlåtande inom kort.....att erkänna finns INTE på min världskarta..erkänna fast jag är oskylig, vem försöker dom lura...jag tar smällen..om det så är det sista jag gör!

Nu blir det plugg..är förkyld åxå...halvdrygt, sen blir det en tur till mamie i vattjom!

Ha d bra!! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0