Silja Laininen

Det finns mycket jag tycker om här i livet...chocklad, vin, komedier, musik mm. Sen finns det saker jag älskar....jönssonligan, mina vapendragare, buffy...och SILJA! 
Jag har åkt båt sen jag född vart tack vare att våran släkt är finsk men jag var 12 eller 13 år då jag åkte silja symphony och silja serenade (systerfartyg) för första gången...jadu, vad kan man benämna den upplevelsen som? ett halleluja moment ;p Jag blev hur som helst frälst och har åkt den där båten minst en gång per år sedan dess....och nu äntligen är det dax igen. Den 27:e åker jag, buffy, Mirja och Micke på kryssning! Det var cirka ett år sen sist och abstinensen är nu stor....
Fy fan vad den där båten har varit med om mycket då jag och mina resekamrater varit med..voj voj...man kan ju bara fråga sig vad som hänt och inte hänt i diverse korridorer (vet du lander ;D)
Och jag är lite eljest då det gäller den här båten, för det är nästan ett onaturligt förhålllande jag har till den där båten...jag är som besatt och jag har ALTID samma känsla dagen innan, under resedagen och under hela resan....jag vet..sjukt...men jag fullkomligt stormtrivs!!! jag bör nog söka hjälp för mitt silja begär men jag ska vänta till efter resan....

image25

Helt ärligt..hur kan man inte tycka om den här båten!

Ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0