åsså lite dansband =)

ja, hur förgyller man en torsdag på bästa sätt...hittills har min torsdag bestått av lite shopping, självklart aldrig fel...min torsdag har även bestått av plugg med mina studiekamrater, väldigt duktigt gjort men vad kan jag göra mer för att få ut precis allt av den här torsdagen....promenad och middag, jo visst men den här torsdagen ska vi förgylla med lite dansband tycker jag!! =) vi ska infinna oss på aveny ikväll några stycken för att bevittna arvingarna live...inte tokigt så här mitt i den annars gråa vardagen ;p
Jag är inte den mest fanatiske dansbands tjejen i mitt kompisgäng men jag är inte den minst intresserade heller...
Jag tycker att dansband kan vara hur kul som helst att lyssna på och bevittna...jag mirja, paula och olsson var ju på malung dansbandsvecka i år och det var helt klart värt ett återbesök..hur kul som helst!!

Nu måste jag ju självklart lägga ut lite bilder från malung och arvingarna för att helt klargöra att detta ÄR en dansbands torsdag!



ha dbra!! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0