fotoalbum och makrill

jag fullkomligt älskar att utforma ett fotoalbum. jag blir helt besatt och kan sitta i timmar för att få ihop ett bra album med rätt stil på designen och korten....det är som en drog..det värsta är att jag inte är så duktig på det =) men sen jag var 15 har jag gjort album på allt jag knäppt på känns det som och det är ju såå kul att titta i dom nu åxå..
Det var ganska längesen jag satte in bilder i album, eller ja, förra sommarn...å nu är det dax igen!! ha skickat in ca 150 bilder som ska utforma ett "sommaren 07" album! nu blir det till att shoppa ett snyggt album, snygga pennor, lim, andra små grejjor och sen blir det två-tre intensiva dagar av pyssel, pyssel pyssel..perfekt! =)

Här är några av bilderna som ska framkallas (längtar tillbax till sommaren nu)

ha de bra!! /Malla
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0