Glass

söndag kväll....säger som olsson just nu, känns som klockan är typ 11 på kvällen....man vill ju nästan sova nu...

jag har varit barnvakt åt ett charmtroll på 2,5 år idag..jag ville aldrig att dagen skulle ta slut...frågan var väl vem som hade roligast..han eller jag! :p
Nu har man käkat me buffy bror hemma hos mig, vi har även intagit glass....nått som borde förbjudas för fyy fan va gott det är!

Nu finns det en slags regel tror jag bland bloggare att skriva en liten fras, i slutet av inlägget, i stil med "saknar dig"  eller varför inte klassikern "tänker på dig"....nu tänker inte jag skriva att jag tänker på dig för jag är ju inte säker på att jag tänker på just dig och då vill jag inte inge någon med falska förhoppningar =)
Tänker på alla! ;)

Ha d bra! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0