Hemmafruarna

För ungerfär 1 år sen var jag hos mina nära och kära Lina och Mirja som då delade lägenhet. Hursomhelst blev klockan 9 och dom skulle se desperate housewifes. Sedan den första trailern för det programmet har jag totalt bojkottat serien och ville inte se ett enda avsnitt men nu var jag ju på besök och det blev att vi såg det tillsammans....
jag var måttligt road men dom menade att ett beroende var inom räckhåll.....
Veckan därpå var jag åxå på besök hos Lina och Mirja..även denna vecka blev klockan 9....till deras förtjusning....lika måttligt road såg jag ännu ett avsnitt med dom....
Veckan därpå var jag hemma i min egen lägenhet och klockan slog 9..till min skräck insåg jag att kanal 5 trycktes in och jag gjorde ingenting för att byta kanal under en timmes tid! Jag försökte även mörka detta men jag var avslöjad.....
Nu kan jag erkänna, såhär ett år efter att jag är ett desperate fan....men ni ska inte tro att jag är beroende på något vis....jag kan sluta titta när jag vill...men nu råkar det vara så att jag vet att jag inte har något annat inplanerat klockan 9 ikväll..det vill säga om exakt 2 timmar och 21 minuter!!!! :p

ha d bra!! /Malla

Kommentarer
Postat av: Hanna

härligt badbralla att du har joinat sekten för bloggare. var hälsad och frälsad!
ps. bara facebook kvar nu ;)

2007-09-19 @ 13:58:04
URL: http://hannal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0