pappa....min hjälte =)

Det är ju ofta så, om jag ska hård dra det hela..att som tjej är ju pappa en hjälte, en idol. Så är det i mitt fall.....min pappa är ingen särskild och absolut inte bättre än någon annan..rent av tvärtom faktiskt....han har många fel och brister....men jag helt enkelt valt att ofta bortse från det när det gäller min pappa...jag kan inte tycka illa om honom, trots att jag är väl medveten om att han inte förtjänar titeln hjälte allt för ofta.

Jag är nog lite av pappas flicka och det gör ju det hela så enkelt när jag kallar honom min hjälte =) vi har gjort  så mycket kul med pappa, jag och brorsan tycker jag. Han lärde mig cykla, och den som känner pappa vet ju att det inte var tal om några stödhjul..nej nej, upp direkt och iväg..han lärde mig köra skoter då jag var nio och hur många mil jag suttit bredvid honom i lasbilssätet är oräkneliga......
Och idag är det fest..pappas 50 års fest! Därför vart det här ägnat pappa.
Har lagt in lite bilder från livet med min pappa...och väljer att kommentera dessa med "ät skiit sväänzzon"

ja, här är han..han som älskar tecknat, grogg och eddie meduza =)
pappas ögonsten (pontiac bonneville) som han tillåter mig köra då och då :p
pappas fru Maj (för övrigt lite haveri med bonnevillen)
jag och pappa
pappas två avkommor ;)

ha d bra!! /Malla


Kommentarer
Postat av: emma

men tackar malla! din blogg är åxå väldigt fin! du inspirerar mig :)

2007-09-22 @ 14:32:35
Postat av: liwlig

jag tycker också om min pappa, men mamma är nog ändå den stora favoriten hos mig. din pappa verkar vara en riktigt "skön" pappa, tänk om man ändå hade en sådan...

2007-09-22 @ 14:32:39
URL: http://liwlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0