premiär!

men hallå....då har man tagit steget....många gör det, andra tvekar, vissa fegar ur..men inte jag..nu är det gjort...nu har jag en egen blogg!! vilken känsla, vilken frihet och för att inte tala om ansvaret, känns ju rent av större än när jag flyttade hemifrån :p


nä men varför gör man det här då...det vet jag inte å tänker nog inte fundera på nån vettig förklaring heller..antar att nån form av anledning och mening med detta är att älta sig i sina tragiska liv och sina oändliga problem som grundar sig i kärlek,jobb och livet i allmänt....kan ju bli halvkul det här ändå =)


detta får nog räcka som inledning på mitt nya liv som bloggare...man vill ju inte gå in i väggen så här första dan..hur skulle det se ut..jo, det skulle inte se ut alls!

ha d bra!! /Malla


image1 


Kommentarer
Postat av: emma

snyggt!

2007-09-22 @ 14:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0