tokpluggat...typ

klockan ringde 06.19 imorse....voj voj. Anledningen var plugg! Maria kom hit i gryningen för att plugga med mig....tanken är att jag ska bli förskollärare när jag blir stor...jag har bara 2 ynka terminer kvar..i juni är det dax att bli utexaminerad och jag har ju självklart planer på att bli den bästa förskolläraren som går i ett par skor =)

pluggningen gick bra, vi slet på bra men jag har ju inget tålamod att sitta såå länge, jag vattnar blommorna, går på toa, dricker vatten, filosoferar mm medans maria sitter helt nedsjunken i en bok...haha hon är duktig, men jag fick lite gjort jag åxå.

sedan slog en kaloibomb ner rakt framför mig när vi besökte en tjej som fyllde år idag....under hot vart jag tvingad att äta kakor och tårta..det var hemskt..kommer få men för livet nu ;)

Nu är det iallafall färdig pluggat för idag och framförallt färdig ätet!

ha d bra! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0