då var man 24 då

ja, meningsfull ålder den där 24an..och nej, jag vet inte hur det känns att va 24 för jag har inte känt efter =)
Helgen har bestått av vattjom i stora drag, Anna har varit på besök från Karlstad..vi gjorde tårta igår och fikade med diverse mostrar, en bror och en man till en av mostrana..fullgott fika, jag och Anna borde skola om oss till konditorer (heter det så!!??)

grön grädde..snyggt!
Anna dekorerar
min tårta =)
Annas tårta! =)
 vilken sockerchock! kalaset fortsätter idag i västerro =)

jamen kanske måste nämna rättegången..gick bra, jag var så lugn och det var kul tycker jag att se hur det går till och så..advokaten är en hjälte!
"Är du i tjänst nu..tänkte mest på din uniform?"
"Dom gjorde ju snygga självmål dom där två!"
haha..nu håller vi tummarna att den där leif blir utan glädjen att få mig fälld =)

men hörrni, dax att tänka på refrängen...hmm, mogen att tala pension, sms:a MOGEN till....

Ha d bra!!/Malla

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jamen man får Grattulera på den stora 24 års dagen;)
Och Grattis till lägenheten försten! Fan vad roligt att du fick den!:D Kram

2008-04-13 @ 12:23:22
URL: http://littlemother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0