en sån jävla dag =)

men du..fram o tillbax å it o dit...nu ska vi se om vi får med mina dags sysslor idag!

06-11.45 jobbade matfors

12.00-12.30 lägenhets visning...vill haaaaa

13.00 åter i matfors för att besöka tandläkarn

14.00 spaze frisering..ny frilla...frisörens kommentar: jävlar vad det har växt..jag måste få klippa lite..det ser...eh..  förjävligt ut fyllde jag i) jo tack jag vet!


det ser fan inte bra ut..hua..kort ju..ne jag är lite missnöjd..lila och brunt även =)

nu blir det middag på dalgatan med hanna och mirja...sen ska vi bränna skivor till myrornas krig!!

ha d bra!/Malla

Kommentarer
Postat av: Lander

klipp klipp =) de vart jättebra!

2008-04-04 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0