helt sjukt

alltså shit..trodde inte man kunde vara nervös över en lägenhet..jag har gått av och an i lägenheten och kollat mejlen ca 22 gånger senaste timmen...jag har inte ro att sitta ner och plugga eller nått..tittar inte på tv:n, jag bara stirrar på datorn..hej och hå...
vet ju ändå hur det kommer sluta..kommer inte få den, och helt ärligt kommer jag bli lite ledsen..patetiskt men sant.
fy fan...rena tortyren att vänta...haha..jag framstår som en galning..psyko malla! =)
jag håller alla tummar jag har nu, men min lilla värld går nog inte under..bara lite..då tar jag resten av smirrnoff äpplen som finns i kylen..

skepp o hoj!
/Malla

Kommentarer
Postat av: maria

hej där gumman...ja du ser där, jag tycker nog att det mesta går din väg nu den lilla svensson familjen är på g, fast jobb och nu en lägenhet du älskar..vad saknas.....=)?ha en jätte bra kväll

2008-04-09 @ 14:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0