järnvägs salongen

igår gjorde man premiär på railways garderob...gick bra..bra musik och fin fina bilar förgyllde hela kvällen =)



den här fick jag av en gäst med kommentaren : jag hade köpt den här till min fru men eftersom du verkar så snäll så får du den =)

en annan inte lika charmig kommentar var:
100 kr, ja det är väl det minsta du kan ta, gör du allt då eller?
jadu..livet i en garderob =)

efter avslutad tjänstegöring blev man nån form av personlig assistent åt en berusad dennis...inte lätt att va full, men nog va det lite kul att titta på =)
männen i mitt liv ;p


idag vart det en bakis dag, även för mig som var nykter..mat me micke, dennis och buffy, sen vidare till vattjom, även buffy har varit lite bakis så det blev en tupplur i ruben


Alphabeat-fascination

ha dbra!/malla

Kommentarer
Postat av: Mirja

du ha då jävligt män i ditt liv du fröken nylund:p

2008-04-29 @ 00:12:32
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: anonym

man kan väll inte sova där,hur gör han?

2008-05-04 @ 20:45:14
Postat av: anonym

man kan väll inte sova där,hur gör han?

2008-05-04 @ 20:45:30
Postat av: Anonym

jaha ja hur lyckades man avancera upp till den statusen???

2008-05-04 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0