soliga soliga dag

Har sagt det förr och säger det igen..underbar dag! rejsade in till jobbet med skinnjacka och toppen humör...säger som en av 5 åringarna sa till mig: nu fattas det bara en grill =)

dagens kommentar fällde dock en 4 åring då hon stod vid en gran och pekade på en brun klibbig sörja som brukar finnas på träd, då utbrister hon: Titta! jag har hittat KLÅDA!! :p

efter jobb blev det middag me mor och bror i vattjom...jag och buff fick för oss att gå runt sidsjön, var så slaskigt men fåglarna fick sig ett besök....



sen bar det av med glass till lander som vi avnjöt och lite frusset åt upp ute! katter och glass samlades för en stund på klintgatan


*Klapp Klapp*

Har just kommit hem från pappa efter två timmars kaffe drickning och skit snack...nu blir det pussas och kramas (tv seien =)) sen sängen skulle jag tro.

Ha d bra!!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0