toapapper..en baggis =)

har jobbat 7.30-16.00 idag..gick bra! har haft 5 st fönsterputsare på förskolan idag, till allas vår förtjusan, fan vad uppenbart det blir då 8 st förskollärare står på gården och småglor på fina unga män, men jag ska inte klaga, då jag var en av dom! arbetsbyxor=gåshud ;p

for till datasalen en sväng..men detta arbete går inge bra..är sååå otroligt skolless nu...hej å hå =)

sen blev det shopping på konsum...diverse mat och toalett papper...kan inte förstå hur vissa kan tycka det är jobbigt att köpa..är ju bara att grabba paketet och vifta med i nån slags demonstration att Här ska skitas! eller har jag fel Emma Carola Lander ;p



efter mat blev det ett ryck och jag sorterade och städade upp mina hyllor, bort med papper och annat skit...mest för att förbereda för flytten..jag längtar ju dåligt lite till den...var ju även på ikea igår och spekulerade runt haha =)

men rörigt!
favorit kudden =)

nu blir det plugg och en lugn hemma kväll med mig själv som det verkar..imorrn hemmafruar, tänk så fantastiskt!

ha d bra!/malla

Kommentarer
Postat av: Lander

Hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahah

2008-04-15 @ 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0