underbar morgon!

helt fantastiskt väder! man vaknar av att solen skiner...energi kick om något!

idag blir det förskolan...ute hela dagen i solen och fortsätta mitt damm bygge =)

idag är det dax att inviga min lilla giraff scarf :p 



3 frågor som väcktes under gårdagen var :
hur mår Mirjas snedgådda duntofflor?
hur bra är emma egentligen med blommor och 
hur gick det med popcornen?!

                                      

Hörrni, ta vara på den här dagen..det är snart sommar nu! :)

had bra!!/Malla

Kommentarer
Postat av: hanna

Hahaha dom där tofflorna :)

2008-04-16 @ 15:24:44
Postat av: mirja

jo jag kan svara på två av frågorna..
mina tofflor mår inte så bra..dom håller på få en rejäl kurering!
och popcornen..ja dom är döda..=)

2008-04-16 @ 19:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0