hua så jag gnäller =)

min tvättid började klockan 17.00..ja vad innebär då detta, jo i min värld skall jag då kunna tvätta hela berg och sen kunna hänga upp dom i lugn å ro och ha hela tvättstugan för mig själv då jag faktiskt bokat den i 5 timmar framåt..men icke, jag har ett trevligt grannpar (dom är trevlig, jag var inte ironisk =)) men dom kanske har egna tvättstuge regler, vad vet jag =)

då jag kom ner så hängde det tvätt fulla torkskåpet och på alla tvättlinor förutom 2...okej tänkte jag och räknade med att tvätten skulle vara borttagen då min maskin var tvättad´..nej inte det heller...som tur var hade jag så pass lite tvätt att den fick plats på dom där ynka 2 linorna..,men det visste ju inte grannarna, jag har ju trots allt rätt till alla linor! :p
eftersom det nu inte blev nått problem för mig är det väl onödigt att gnälla...men nu har jag gjort det ändå...man är ju på väg att bli en tvättstuge kärring, sån där poppis en hör ju jag ;p

som om de inte vore tantvarning så har jag varit ute på fläsian nu på kvällskvisten och spelat kort medan man pimplat kaffe..att dricka kaffe och spela 2 parti rummy med 2 mostrar som passerat 60 år kanske inte låter så väldans kul men det är bra nog trevligt vill jag lova =)

nu är det seinfeld sen sova!



god natt!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0