I´m back in the blogg world

fan vad fränt det är när man som svensk blandar in engelska meningar och fraser för att riktigt ge ett seriöst intryck på nått..som jag gjorde nu..skitcoolt ju ;p


men jag är tillbaka..mitt internet la lixom ner i tisdags, men nu är det fixat, tog och införskaffade trådlöst istället..känns bra...för att inte tala om att vara tillbaka här..lite blogg nörd är man nog allt ändå =)


vad händer idag då, jag å mamma ska ta å gå varvet på selånger å sen käka där nere, sen drar jag nog iväg till juniskär med min vän lina, kan ju bli kul..är ju ständut som spelar...


nu har jag ju inte tid med det här, måste ju läsa allas bloggar, tänk vad man kan ha gått miste om mycket nu..hej å hå ;p

good bye bloggers! /Malla

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Ja han är otroligt lik mig då jag var bebis, nästan skrattretande lik på vissa bilder vi har =)

2008-08-16 @ 22:52:17
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0