indal

igår var en far och dotter dag rakt igenom..jag och pappa for med bonnevillen till indal för att kika på gamla bilar..fantastiskt fina bilar, man vill ha alla, men en vacker dag så äger jag en bonneville eller likande cabriolet av nått slag, den saken är säker.
efter alla bilar tog vi å hämta upp mamma och med kenneth och solbritt åt vi middag och intog daltons en sväng innan det bar iväg mot indal och härefestivalen igen...eva eastwood var ju grym!!! och smalare än thord såklart.

träffade trevligt folk..forsberg och patrik och en till patrik...


nu är det nog dax att reda ut vilket syfte jag fyller, orkar inte hålla på annars =)

nu är det kaffe på västra med min livskamrat lander som bakat bullar..hon kan hon, era är här och senare idag drar jag till vattjom och spelar skjortan av mina mostrar!

trevlig dag alla/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0