ja

jamen då har man gjort sitt för dagen...i jobbväg, hade husstängning idag och det gick så bra så,har fått 2 stängningar på fritids till veckan också utöver förskolan så det känns kul...vill jobba mycket nu! inte gratis att vara ensamstående i en 2:a med två katter ;p

kvällen blir lugn, skönt att inte ha fullt upp jämt å ständigt...tar nog å kikar lite på nätet och slötittar på tv innan det blir sängen och sen blir det fredag

jag har fått två fest inbjudningar som jag ser fam emot så otroligt mycket...ska bli riktigt kul och roliga teman på båda! vill ut å shoppa bra tema kläder nu =)


skulle jag inte veta bättre skulle man kunna tro att jag ska på dejt imorrn..jag på dejt, det vore en syn det :p

trevlig kväll/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0