jag ska åxå bli full på vatten :p

snor en gristiss rubrik....dock ska jag inte bli lika grisad som den damen ute till havs..ska ju jobba på takida och backyard babies imoorn..ska bli kul! =)

min dag har börjat exemplariskt...eller nä!! 200kr i parkeringsböter..det är nå fuffens på gång, ska kolla upp reglerna.
lunchbuffe´n läkte hursomhelst alla sår..gott för att inte tala om pajen och kaffet, satt precis där det skulle må jag säga =)

nu är mirja och hanna här och snart korkar vi upp...dra mej så gott det ska bli med vin, räkor, vin, å all annan mat.



skepp o hojj mina vener! /Malla

Kommentarer
Postat av: -C-

Då vi åt luchbuffé på BiteLine för några dagar sedan fick B en park.böter på 200kr.

 

Även att vi hela tiden såg tanten utanför fönstret gå runt och titta på andra bilar (vår stog på annan plats). Dem måste ju ha koll på den biljettfria bilen i 10 minuter innan de får sätta böter. Dock sattes en lapp på B's bil direkt. Men hon var noga med att skriva att den var "bevakad" under elva minuters tid. Gaaaah! Bullshitt. Vi såg hon gå till vår bil EN gång och det var då lappen for på rutan. Tiden hon skrev ner stämde inte för då var hon på den andra parkeringen. Den lilla LURISEN! ;)

2008-08-08 @ 17:24:14
Postat av: -C-

..men eftersom B aldrig bealar biljetter så tyckte jag att det var helt rätt att han fick betala av några nu, i en klumpsumma ;)

2008-08-08 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0