jag tycker ju om att städa!

igår var en bra dag..jobbade på drakborgen 10-17
17.30 bjöd buffy på bite line..gott och detta avslutades med film och bananglass på vapel med buff, micke dennis och stundvis hg =)

nu är det måndag och min frukost är uppäten och nu ska jag städa! =) finns inte så mycket att städa men jag ska rensa upp i klädkammarn, diska och leta upp varenda litet dammkorn här..sen ester och harry dök upp i mitt liv måste man dammsuga betydligt mer än förut..bra det tycker jag, jag tycker ju om att städa, luktar ju så gott efterråt =)
min tvättid börjar 5 så jag har massa timmar på mig..sen vet jag inte om det händer så mycket annat....



jag vill hälsa på mitt kusinbarn Hugo ju...inte fått träffa han än! =/

ha  en bra dag! /Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0