jag vill uuut!

tacos i vattjom..nått så grönjävulst gott!
en tur till damerna i sörfors..ut å rodde lite, emma fick 2 gäddor på kroken..inte illa =)



men jag har drabbats av abstinens..krog abstinens...jag vill ut!! detta är hemskt att erkänna men jag har inte varit på en krog i sundsvall sen söndagen den 23 mars!! va!! men vad har hänt, då var jag på espan, iofs har jag ju hunnit alkolisera mig i ett å annat öltält på gatufesten men det är inte samma sak...detta måste få en ändring snarast innan jag tappar förståndet helt..vill ut, se på folk å dricka drinkar..hmm, när ska detta hinnas med då mellan jobb och allmän fattigdom =) nedu....

god natt!/Malla

Kommentarer
Postat av: Mirja

Äckeljävlagädda!!

2008-08-02 @ 00:44:08
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

snygg fisk! det är levern som kräver sitt, den vill komma åt krogspriten;)

2008-08-02 @ 11:01:21
URL: http://hannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0