jobbat å snott musik

jobbat på snurran och fritids...å vad kul jag har på jobbet många gånger, jag byggde lego bilar med en 6 åring på fritids idag och blev helt uppslukad i det vi två..kunde inte sluta, han ville inte gå hem och jag ville inte att han skulle gå hem =) det är så fantastiskt att kunna leka med barn och veta att man samtidigt gör ett bra jobb och att barn lär sig sååå otroligt mycket i leken (samspel, turtagning, kommunikation, fin och grov motorik..ja ni fattar) jag måste ju ha världens bästa och viktigaste jobb..och lego måste va i särklass det bästa lekmaterialet! =)





efter jobb och lite mat har jag besökt min ven emma för att ta lite låtar till musikspelarn min, Tack! nästa stopp för musik blir hos mirja när tid finns =) nu är det snart seinfeld och sova tror jag..onsdag iofs men man vet aldrig ;p

god natt venner!/Malin


Kommentarer
Postat av: -C-

Wow, en bild som visar "ur barnets perspeiv". Nu kanske jag förstår mig på O's byggnader här hemma lite bättre ;D

2008-08-27 @ 22:27:12
Postat av: Nina

Hej Malin! Hoppas du mår bra! är det ok om jag länkar till dig på min sida?? Kram!

2008-08-29 @ 09:22:10
URL: http://ninahedblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0