kajsa varg

man tager vad man haver så visst kajsa varg en gång i tiden..och så fick det bli...tortilla bröd med sallad,majs,ärtor, rivna morötter, wok kött, creme fraiche och sweet chili sås, funkade ju fin fint!! =)



jag har jobbat på snurran idag och sedan 2 timmar på fritids, fungerade bra, kul att kunna joba med alla åldrar tycker jag, nu är man igång och det känns bra det här yrket =) det finns självklart en del att bita i, mycket att hantera och en å annan nöt att knäcka men det är ju det som är utmaningen med jobbet.
nu är det kväll och jag ska slötitta lite på tv och ta mig an en städning av lägenheten, gå till återvinning och sånt kul, det var väl min onsdag i stora drag, eller ja, på ta om det så är det ju onsdag, får se om det görs nått åt den saken ;p

trevlig kväll/Malla

Kommentarer
Postat av: maria

hej gumman jasså så du har jobbat¨på fritids oxå idag spännande...har nog tyvär fullt upp nu men jag får komma till dig till veckan....vet du vem vi såg för ett litet tag sedan.............Matte

2008-08-20 @ 21:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0