kry..not so much =/

jag är utan tvekan lite snorig och febrig, inge kul men jag gör mitt bästa för att inte bli hemma från jobbet, jag försöker inte att låta så snorig och hes och jag kämpar mig genom dagen ändå..vill och ska jobba hela veckan samt lördag på drakborgen!!! =)


efter jobbet blev det en fika på stan med frasse, micke och hanna sen blev det lite koll på kläder inför dom två kommande rock och färg festerna
men efter det blev det kämpigt så jag var slutkörd när jag kom hem, min kväll har bestått av soffa, täcke, juice och dunsockar...och nu rullar bygglov på tv:n så jag bör ju inte klaga ;p




det blir fortsatt vila för mig i soffan med dumburken som sällskap innan jag intar alvedon och sängen

trevlig kväll på er! /Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0