min ven mirja

det blev en kvällstripp till mirja, först hämta damen i korsta och sen till henne, hon har ju alltid alla tidningar som man bara måste läsa/bläddra igenom =) skön kväll med mycket blädder, hells kitchen å så ni vet..

j


ag har många gånger tänkt att frasen "skaffa ett liv!!" passar in på mig, men den fraser passar otroligt bra in på alla de människor som skaffar facebook..allvarligt, köpa å sälja varann, poka och annat..ne hade jag varit 13 år hade det kanske vart kul att lalla på i den världen men njae, över 14 år å sitta där känns lite fel om du frågar mig :p


 mirja i gbg 06 =)

god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Hon på bilden..

HAHAHAHA!! Men alltså, vilken bild! Haha!! Den är ju så frutansvärt hemsk! Huahua!!

2008-08-22 @ 12:14:17
URL: http://mirremarra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0