nu kör vi!

jag var in på snurran idag för att hämta schema och prata lite allmänt...och jag kom på mig själv att tycka att det var sån stor känsla att vara där..alla var så glad och trevlig över att se mig och jag blev genast uppskriven på höstens kommande bakdagar till fredagsfika...sen blev  jag tilldelad arbetslådor och mappar med mitt namn på...


fy fan va kul det ska bli att köra igång!! jag känner mig tok laddad, nu är det dax att köra, att visa vad jag går för och vad jag har kämpat för i 3 1/2 år, det är ju det här jag brinner för och det här jag är menad att göra, vilken känsla, jag längtar så till måndag!


jag har haft en en månaders grabb sovandes på min arm i två timmar idag, även det en oslagbar känsla..hugo, nr 9 av mina kusinbarn :p




ha en toppenkväll!/Malla

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Meh, vart har du tagit vägen Saknar dina regelbundna uppdateringar och roliga bilder ;)

2008-08-15 @ 22:43:53
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0