öl överallt

allt gick bra igår...mycket folk, bra musik, det jag fick höra när dom soundcheckade iaf..för sen hamnade jag i öl serveringen...hmm, att folk står i kö 2 tim för lite alkohol..skulle vägra...
men ingen hade nog räknat med dom köerna, riktigt dåligt planerat av oss på tonhallen och lite konstigt prioriterat av publiken...
all! precis all alkohol tog slut! =)


man sattes lite på prov kan man lugnt säga...men tack vakter för att ni fanns till hands och kunde hjälpa till..eller sååå inte!! dom satt nog i fikarummet med telefonerna på ljudlös dom...

jag tror jag måste ta å lyssna mer på backyard babies...dom är ju riktigt bra dom!

nu ska jag inta drakborgen..får hoppas på mindre öldrickande föräldrar där :p



ha d bra!/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0