så blev min söndag

selånger med micke, buffy, thomas victor, lillebror krull med tillhörande tjej

max mat med samma gäng minus micke men plus tuvan!

sen blev det en tur till Västerro för att dricka lite kaffe..det är nått med det kaffet, lite godare och lite trevligare =) det är riktigt skönt att sitta där å snacka skit med pappa, blev där i 3 timmar så vi hann med en del,både påtår och tretår.. vi hann även ta oss ut på blocket för att kika på fina bilar..det är dagens sanning att jag en dags ska äga en fin gammal bil, låt oss förslagsvis säga en pontiac från mitten av 60 talet eller en chevrolet från sent 50 tal..det du...vore nått det!


nu är jag och bror hos mig och vi ser på humor från tv 4..roligt! inget slår ju kunga familjens ikea besök eller då dom tittar på melodifestivalen..tur man är lättroad :p



trevlig kväll på er! jag börjar jobba imorrn, trots att jag jobbat där tusen timmar redan känns det som så känns det lite extra ändå..ska bli kul!!
/Malla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0