söndag

ja, söndag idag, lördag igår..blev inge juniskär för min del..men buffy slog följe med nisse och hg så han tog sig nog dit. igår på eftermiddan tog jag och mamma varvet på selånger, på nått vis lyckas man aldrig helt undvika den marknaden =) men vi tog bara ett snabbvarv och sen åt vi i oscars tältet..gott må jag säga, fläskfile´med varm pastasallad och soltorkad tomat dressing! mumma! det var den enda som inhandlades..jo, en lakritsrem åxå =)



nu är det ju söndag och min frukost är uppäten, kan nu konstatera att Ester och Harry äter banan, de har länge ätit resterna av min youghurt tallrik men idag var det premiär för banan, ester var mer positiv än harry..mina små grishinkar det där :p

grishinkarna med sin frukost =)


hur den här dagen ser ut vet jag inte riktigt i skrivande stund, skulle vilja gå runt sidsjön, senare ikväll ska jag till pappa å dricka kaffe iaf.

ha en trevlig dag alla!/Malla

Kommentarer
Postat av: maria

hej gumman jasså så det blev inget juniskär för dig vad tråkigt då..vi hade det kanonkul...får se om vi syns nåt i veckan nu då..kram

2008-08-17 @ 22:24:25
URL: http://blompinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0